Νυχτωσε αγαπη μου ειναι χθες

ΒΒΒ

«….»

…Η μυθολογια δεν αφησε κανεναν Αδωνη να γερασει. Τον φονευε καθε χειμωνα. τον μοιρολογουσε και τον ανασταινε, πανηγυριζοντας, αμεταλλαγο, με την ανοιξη, για την αλλη ακορεστη κι ανανεωμενη, με διαφορετικα κολπα αυτη, την Αφροδιτη. Θεα του ερωτα; Λαθος. Η ελευθερια!
Το ιδιο απολιθωσε και την ομορφια του Ναρκισσου σ’ενα μεθυστικο λουλουδι….Η νιοτη ειναι τοσο φευγαλεα οσο κι ο θεος. Υπαρχουν?

«……….»

«Γιατι εισαι ολομοναχος, ακριβε μου. Απλα δεν το ξερεις.»
«Δεν το ηξερα πριν σε συναντησω».
«Οσο πιο πολυ αγαπουμε τοσο βαθυτερα νιωθουμε το ακατορθωτο της ενωσης».
«Μα γιατι;»  την ρωτησε με αγωνια.
«Το λιβαδι της μοναξιας μας, Βασιλη, ειναι απεραντο. Κι ο,τι αγαπουμε μικραινει κατοικωντας το, εκμηδενιζεται. Ειναι δικο μας το ονειρο αλλα το ρουφα η επιθυμια μας και το αφανιζει».
«Και συ που το καταλαβες; Αφου εγω δεν μπορω να σου πω τιποτα, που το ξερεις;».
«Μου το εμαθε η ομορφια που τη χαιρομαι, αλλα με προσπερναει, οπως και ο χρονος. Δεν εχουμε τιποτα δικο μας».
«Μα εγω θελω να σ’ εχω», τραυλισε και σφιχτικε στην αγκαλια της, » δεν θα σ’ αφησω να προσπερασεις…θελω, θελω να σ’ εχω».
«Να μ’ εχεις τι, γιε μου, τρισγιε μου!»
«Θαλασσα για να σε διασχιζω!»
«Και θα γελαμε ολοι με το Νοεμβρη που πιστεψε πως ειναι ανοιξη…»
«Σκεφτηκες ποτε Ισαβελλα την αδικια που γινεται στο Νοεμβρη; Με καταδικαζεις να μη συναντηθω ποτε με την ανοιξη, οπως κι αυτος».
«Εσυ εισαι ο Νοεμβρης;»
«Φυσικα! Αυτο δεν μου’ γραψες; Μα τι φταιω εγω αν προσπερασα την ανοιξη περιμενοντας σε…»
Τωρα, Ισαβελλα, δεν κλαινε, δεν ουρλιαζουν ελεος, δεν κλαινε ουτε ζητουν βοηθεια, χαμογελουν, χαμογελουν, Ισαβελλα. Αυριο εχουμε πρεμιερα.

~ από Tank στο Ιουνίου 27, 2009.

Σχολιάστε

 
